Projectleider Renovatie en verduurzaming
Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij per direct op zoek naar een Projectleider Renovatie en verduurzaming
Functie: Projectleider Renovatie en verduurzaming (36 – 40 u/wk)
Locatie: Groningen
De organisatie
De organisatie is een toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in het onderhouden, energetisch verbeteren en renoveren van vastgoed. Vanuit onze locaties in Groningen, Heerenveen en Hoogeveen zijn wij een partner voor diverse opdrachtgevers voor het realiseren van strategische en duurzame oplossingen in vastgoedonderhond.
Onze opdrachtgevers zijn woningcorporaties, vastgoedbeheerders, beleggers, zorg en onderwijs.
De functie
Als projectleider ben je verantwoordelijk voor de oplevering van een groot project en/of meerdere projecten gelijktijdig. Je bent verantwoordelijk voor het gehele proces, van planvorming tot en met de uitvoering. Je bent gesprekspartner van de klant om wensen en mogelijkheden in kaart te brengen en om te komen tot een projectdefinitie waarbij je adviseert zowel over nieuwbouw en/of groot onderhoud als over meerjarige technische onderhoudsscenario’s.
Projecten hebben een doorlooptijd van enkele maanden tot een jaar en kunnen deel uitmaken van overkoepelende bouwprojecten. In jouw rol als projectleider treedt je op als (vertegenwoordiger van de) onderaannemer in bouwvergaderingen.
Plaats in de organisatie
Als projectleider ben je verantwoordelijk en aanspreekpunt voor ca. 3 werkvoorbereiders, 4 planvormers en de collega’s van de uitvoering. Afhankelijk van het aantal en de grootte van de projecten kan dit aantal verschillen. Je rapporteert aan het Hoofd Projecten.
Taken en verantwoordelijkheden
- Je bent verantwoordelijk voor het volledige traject van projectdefinitie (projectplan) tot en met projectoplevering (kleine en grote projecten);
- Je bent verantwoordelijk voor de (technische) opzet van het project, de haalbaarheid en planning (bestekken, calculaties, begrotingen, budgetten, planningen en werkomschrijvingen);
- Je bent verantwoordelijk voor het bewaken van de voortgang van (het) project(en) en eventuele bijsturing hierop;
- Je plant en organiseert de verschillende werken en stemt deze af met de opdrachtgever en bent aanspreekpunt voor opdrachtgevers;
- Je bent aanspreekpunt van eventuele (onder)aannemers en/of andere belanghebbenden/betrokken en neemt deel aan bouwvergaderingen;
- Je geeft leiding aan projectteams;
- Je signaleert kansen om aan veranderende klantwensen tegemoet te komen. Uiteraard hou je hierbij de (commerciële) belangen van de betrokkenen in de gaten;
- Je bent verantwoordelijk voor de inzet van mensen, middelen en werkmethoden en begeleidt de projectwerkzaamheden.
Jouw profiel
- Je hebt een bouwkundige opleiding en/of (relevante) werkervaring in deze sector;
- Relationeel sterk en goede communicatieve vaardigheden; adviseur, sparingpartner, contactpersoon voor klanten, (onder)aannemers en medewerkers.
- Je hebt kennis van projectplanning en logistiek en bijbehorende relevante wet- en regelgeving.
- Kennis van materialen en ondergronden en logistieke processen;
- Bekend met veiligheidsvraagstukken in de bouw en onderhoudssector;
- Je bent in staat draagvlak te verkrijgen voor adviezen;
- Je bent kritisch, nieuwsgierig en hebt kwaliteit hoog in het vaandel;
- Je bent prettig in de omgang en communiceert gemakkelijk met verschillende belanghebbenden.
Wat bieden wij?
Jouw persoon en jouw rol binnen ons kantoor zijn belangrijk. We bieden je alle mogelijkheden om te groeien en jezelf te ontwikkelen. Vanzelfsprekend bieden we ook een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Salaris, afhankelijk van kennis en ervaring tussen de € 4.000,00 en € 6.600,00 op basis van een fulltime dienstverband (40 uur)
- Vakantiegeld en 13e maand
- Leaseauto (elektrisch) met laadvoorziening thuis óf een ruime reiskostenvergoeding (inclusief woon-werk zonder maximum) van € 0,32 per km (waarvan € 0,23 onbelast)
- Pc/laptop of ipad, telefoon e.d.
- Bouw-cao van toepassing
Naast dat we plezier in je werk en jouw ontwikkeling belangrijk vinden, bieden we ook goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zodat je kunt bouwen aan een solide carrière. We bouwen graag aan een langdurige, prettige samenwerking.
Bent u de kandidaat die wij zoeken? Of heb je vragen? Neem dan gerust contact op met Otto Kooistra (06 – 30383624). Direct solliciteren op deze vacature? Dat kan ook. Stuur dan een email voorzien van uw motivatie en cv naar o.kooistra@progresseo.nl.